מילה שלי

כתיבה תקשורתית מתחילה בגן

מה הקשר בין כתיבה שיווקית להודעות מהגננת או המורה? גם אני שאלתי את עצמי ואני מוכרחה להודות שזו היתה אחת ההפתעות הגדולות שלי. כן, מסתבר שאפשר לכתוב אחרת גם להורי הגן, אם אתם מכירים מורה, גננת או מנהלת – הפוסט הזה בדיוק בשבילה.

"המובטחת"

כולם אמרו עליה ש"היא תגיע רחוק", "הכל קטן עליה". אמרו וחייכו בסיפוק. להיות הבטחה זה קצת כמו לקבל תעודת ביטוח, שבסוף הדרך הארוכה, מחכה לך כסא של מלכות וכבוד. הרבה כבוד. ויום אחד היא הפסיקה לראות את מה שהבטיחו לה בסוף הדרך. וראתה רק דרך. לא רעה ולא טובה, לא עקומה ולא ישרה, פשוט דרך.

למה אף אחד לא רוצה להירשם לסדנה שלי?

לפני ארבע שנים בערך חשבתי לעשות סדנה לשיווק לעסקים קטנים. מסביבי ראיתי מלא סדנאות דומות מצליחות וחשבתי, למה לא? יש לי את כל הניסיון והידע. אז העליתי תמונה של בית השמן וכמה מילים מה יהיה וכבר חשבתי על מחיר. וכלום.

הכל מתחיל בסיפור

סיפורים זה כמו מים, תמיד יש מהם עוד. הבעיה עבור רבים היא למצוא רעיונות לסיפורים. אז תרגמתי וסידרתי לכם חלק ממאמר מעולה שמדבר בדיוק על זה וכמה דברים חכמים שאמר יוסי אלפי.

תגידי, את ממליצה?

ידעתם? החלק הכי אפקטיבי ומניע לפעולה הוא "אמרו עלינו" או "לקוחות ממליצים" אותו המקום בו יש ציטוטים שמספרים מה יש בשירות או במוצר שלכם, בלי עריכה והתערבות שלכם. מוזמנים לקרוא מאמר מצויין בדיוק בנושא הזה ואפילו עם הוכחות.