מילה שלי

למה אף אחד לא רוצה להירשם לסדנה שלי?

לפני ארבע שנים בערך חשבתי לעשות סדנה לשיווק לעסקים קטנים. מסביבי ראיתי מלא סדנאות דומות מצליחות וחשבתי, למה לא? יש לי את כל הניסיון והידע. אז העליתי תמונה של בית השמן וכמה מילים מה יהיה וכבר חשבתי על מחיר. וכלום.

הכל מתחיל בסיפור

סיפורים זה כמו מים, תמיד יש מהם עוד. הבעיה עבור רבים היא למצוא רעיונות לסיפורים. אז תרגמתי וסידרתי לכם חלק ממאמר מעולה שמדבר בדיוק על זה וכמה דברים חכמים שאמר יוסי אלפי.

תגידי, את ממליצה?

ידעתם? החלק הכי אפקטיבי ומניע לפעולה הוא "אמרו עלינו" או "לקוחות ממליצים" אותו המקום בו יש ציטוטים שמספרים מה יש בשירות או במוצר שלכם, בלי עריכה והתערבות שלכם. מוזמנים לקרוא מאמר מצויין בדיוק בנושא הזה ואפילו עם הוכחות.

ברוכים הבאים לבית החדש שלי

זה התחיל ככה: "מה אין לך אתר? מה הבעיה? זה ממש פשוט היום" ואני שכבר עברתי בחיי הקצרים אתר אחד או שניים, ידעתי שיש לי מספיק שערות לבנות חדשות גם בלי אתר. אבל ברגע שנכנסתי הביתה ישר רשמתי בגוגל: גלית ברש (אתם יכולים לנסות ולבדוק עם השם שלכם) וחזרתי עם מסקנה לא קלה שכתיבה, שיווק וכל מה שבניתי לא באופק של גוגל.

פוסט על תחפושות וכמה (סי)פורים

"משנה לשנה אני הולכת ונחשפת מעונה לעונה אני מתקלפת מסירה את כסותי הישנה מקפלת אותה בפינה ומסתכלת" המפגש עם שירי יום שני בבוקר, המפגש השישי של החוג כתיבה עומד להתחיל. אני כבר יודעת ששום דבר לא קורה במקרה ועדיין כשאני פותחת עם השיר של לאה גולדברג ורואה את העיניים של שירי מנצנצות מולי, אני שולחת