מילה שלי

למה אף אחד לא רוצה להירשם לסדנה שלי?

לפני ארבע שנים בערך חשבתי לעשות סדנה לשיווק לעסקים קטנים.

מסביבי ראיתי מלא סדנאות דומות מצליחות וחשבתי, למה לא?
יש לי את כל הניסיון והידע וזה בול הזמן לרכב על הגל.

אז העליתי תמונה של בית השמן וכמה מילים מה יהיה וכבר חשבתי על מחיר והיו לי כמה עסקים בראש, שזה תפור עליהם.

וכלום.

וכלום. צילום – עדי הלמן

אף אחד לא התקשר וגם לא התעניין, רק כתבו לי את מדהימה, בהצלחה ואיזה יופי.

ולא רציתי לכתוב על זה שוב, כי פאדיחה.
וגם לא היתה לי עוד תמונה להעלות או משהו חדש לכתוב. כי כבר כתבתי שזה מעולה לעסקים קטנים.

רק שלא באמת האמנתי בזה.

לא האמנתי שמישהו ירשם ולא האמנתי שיהיה לי ערך אמיתי לתת ובטח שלא האמנתי שזה שווה את הכסף והכי לא האמנתי שמישהו יבוא עד אלי, גם אם הוא קרוב.

אבל העליתי תמונה יפה וכתבתי כל מה שצריך אז הם לא יכלו לדעת שבתוך תוכי לא האמנתי.

 

אותו המקום אחרי 4 שנים. צילום – עדי הלמן

רק היום אני מבינה שהם כן ידעו.
ושום תמונה יפה או טקסט שיווקי, לא ישנו את התחושה שעמוק בפנים, אתם לא לגמרי מרוצים ובטוחים שזה בכלל הכיוון שלכם.

וכשזה ממש זה ואתם מלאים בהתרגשות כבר לעשות את זה ולצאת לדרך, זה יקרה.
גם אם המילים מבולבלות והתמונה קצת עקומה. זה לא משנה.
אתם יודעים עמוק בפנים, ששום דבר לא יעצור אתכם.

אולי זה נשמע לכם קצת מוזר שאני כותבת את זה, הרי אני מלמדת איך לכתוב כדי שהעסקים יפרחו וחשובות לי מאד המילים והתכנים.
נכון, אבל חשוב לי שהן יגיעו מבפנים, לא כי צריך וחשוב וככה אומרים.
כי אם אתם תאמינו בעצמכם, תשקיעו בעצמכם ותאהבו את מה שאתם עושים, אין סיכוי ששתצליחו להסתיר את זה.

 

תגובות: