סדנת כתיבה לארגונים

הכל מתחיל ונגמר בתקשורת בארגון.
זה ידוע וברור ואין כיום ארגון שלא משקיע בכך משאבים רבים ועדיין, במציאות היומיומית אנחנו מתמודדים עם הצפה (שלעיתים מרגישה כמו התקפה) בצורה של מבול מסרים כתובים: מיילים, הודעות ווטסאפ, ניוזלטר, ידיעון פנימי ועדכונים שוטפים.
אז איך אפשר לבלוט בתוך ים המסרים?
איך גורמים לעובדים שלנו לפתוח ואפילו לקרוא את מה שאנחנו כותבים?

אחרי מעל לעשור בעבודה בארגונים ועם ארגונים ותואר שני בייעוץ ארגוני, עבודת הכתיבה שלי נקשרת אוטומטית לגילוי הערכים של הארגון, אפיון קהלי המטרה הפנימיים ובניית מסרים ממוקדים שיביאו תועלת, יעוררו עניין ושיח, יניעו לפעולה ואולי אפילו יעלו חיוך מדי פעם.

לפרטים והצטרפות

מי אני?

אל הכתיבה אני מגיעה מעולם השיווק. מהרצון להבין מי אנחנו, מה הערכים שלנו, אל מי אנחנו מדברים ומה מיוחד במה שיש לנו להגיד. משם מגיעות להן המילים, שיוצרות תקשורת ולפעמים גם מניעות לפעולה.

אחרי הרבה שנים בארגונים ועבודה עם עסקים, הבנתי שהמפתח לצמיחה נמצא בחיבור בין השיווק לכתיבה והאתגר הוא למצוא את השפה שתצליח לתקשר, בדרך כנה ומשוחררת מתבניות.

היום אני מעבירה הרצאות, הדרכות וסדנאות ומפתחת את היכולת של עוד ועוד אנשים ועסקים, לכתוב בשפה מדוברת.
וכן, כל אחד יכול, זה הרבה יותר פשוט ממה שנדמה לכם.

בסדנה

נלמד

נלמד איך משתחררים מהתבניות המוכרות ומתחילים לכתוב אחרת, איזה כלים יכולים להכניס טוויסט לטקסט, מאיפה אפשר לשאוב השראה ומה ולמה עובד בדוגמאות מהארץ ומהעולם.

נתרגל

יחד ולחוד דוגמאות מחיי הארגון נעבור לשפת הערכים של הארגון, נשים את הפוקוס על הלקוח הפנימי והצרכים שלו ונמצא את המילים שיהפכו לשפה הכתובה - מדוברת של הארגון.

ולסיום

אני מאמינה שמי שמצליח לנהל שיחה בשפה תקינה, יכול גם לכתוב.
עכשיו הכל שאלה של רצון ואימון.

מילים טובות

לכל ארגון יש שפה משלו ולכן כל סדנה מותאמת אישית לצרכי הארגון, לערכים ולאסטרטגיה ולממשקים הפורמליים והבלתי פורמליים עם העובדים.

יאללה, בואו נתחיל

לפרטים והצטרפות

תגובות: