כתיבת ערכים

תהליך חשיפת השורשים ומציאת ה- DNA של הארגון
מרכיבה את מהות הארגון ומייצרת את הבידול שלו בתחום.
הגדרת הערכים והבנתם העמוקה מסייעת במיקוד החברה בפעילויות האסטרטגיות והשיווקיות השונות. בהמשך לערכים, ניתן לפתח שפה וויזואלית ואלמנטים גרפיים לכל הפעילויות השיווקיות.

למי מיועד התהליך?
1.ארגונים הנמצאים בתהליך שינוי ארגוני | 2.ארגונים בתהליך מיתוג | 3.ארגונים בתחילת הדרך.

לפרטים והצטרפות

    מי אני?

    אל הכתיבה אני מגיעה מעולם השיווק. מהרצון להבין מי אנחנו, מה הערכים שלנו, אל מי אנחנו מדברים ומה מיוחד במה שיש לנו להגיד. משם מגיעות להן המילים, שיוצרות תקשורת ולפעמים גם מניעות לפעולה.

    אחרי הרבה שנים בארגונים ועבודה עם עסקים, הבנתי שהמפתח לצמיחה נמצא בחיבור בין השיווק לכתיבה והאתגר הוא למצוא את השפה שתצליח לתקשר, בדרך כנה ומשוחררת מתבניות.

    היום אני מעבירה הרצאות, הדרכות וסדנאות ומפתחת את היכולת של עוד ועוד אנשים ועסקים, לכתוב בשפה מדוברת.
    וכן, כל אחד יכול, זה הרבה יותר פשוט ממה שנדמה לכם.

    התהליך מורכב משלושה מפגשים:

    מפגש

    01

    פגישת הכרות תוך מענה על בריף ממוקד עם שאלות הכוונה, לקבלת מיפוי ראשוני של הארגון, הבנת החוזקות, ההבטחה של הארגון, הצרכים והמטרות.

    מפגש

    02

    פגישת עבודה משותפת עם גורמים שונים בחברה, במהלכה יעלו על ידכם ללא שיפוט וללא הירארכיה מילים אותן נקבץ יחד ונדרג. כל קבוצה תסמל את אחד מערכי הארגון המהווים את נקודות החוזק והעוגנים שלו.

    מפגש

    03

    לאחר עבודה של ניסוח הערכים מאחורי הקלעים וקיבוץ התובנות שעלו בצורה מקיפה, יוצג סיכום מפורט של כל אחד מהערכים, המשמעות שלו בארגון ומחוצה לו, כיצד הוא בא לידי ביטוי כיום ומהם כיווני ההתפתחות שלו בעתיד, כמו גם תיאור גבולות הגזרה שלו.

    מילים טובות

    לפרטים והצטרפות

      תגובות: