מ-א' ועד ת'
הרצאות
with terrible first efforts.
You need to start somewhere."
מאיפה מתחילים?
אחת ה"מתנות" שאנחנו מקבלים עם העסק שלנו היא התובנה שאנחנו צריכים לעשות הכל. או כמעט הכל, לבד.
המשמעות היא שבנוסף למקצוע שלנו, אותו למדנו ואם שפר מזלנו גם אוהבים, אנחנו צריכים לדעת עוד כמה דברים, כמו איך לשווק את העסק ואיך לכתוב עליו ובעיקר איך עושים את שני הדברים האלה יחד.
החדשות הטובות הן שהיום כל אחד, בתקציב סביר, יכול להגיע באמצעות הרשתות החברתיות, הבלוגים, רשימות התפוצה ואפילו קבוצות הווטסאפ לעוד ועוד קהלי מטרה.
אני מספרת ומדגימה איך עושים את זה, מהי הדרך הנכונה לארוז במילים את מה שאנחנו עושים ומתי ולמה זה עובד.
וכן, אני מאמינה שמי שמצליח לנהל שיחה בשפה תקינה, יכול גם לכתוב. עכשיו הכל שאלה של רצון ואימון.
בשנה האחרונה, העברתי הרצאות לעיריות ומועצות מקומיות, לצוותי חינוך ומזכירי ישובים, לבעלי עסקים קטנים ולארגונים וגיליתי שהכתיבה נוגעת בכל אחד ואחת מאיתנו.
כתיבת ערכים
את מה שהם מבינים"
תהליך חשיפת השורשים ומציאת ה- DNA של הארגון
מרכיבה את מהות הארגון ומייצרת את הבידול שלו בתחום.
הגדרת הערכים והבנתם העמוקה מסייעת במיקוד החברה בפעילויות האסטרטגיות והשיווקיות השונות. בהמשך לערכים, ניתן לפתח שפה וויזואלית ואלמנטים גרפיים לכל הפעילויות השיווקיות.
למי מיועד התהליך?
1.ארגונים הנמצאים בתהליך שינוי ארגוני | 2.ארגונים בתהליך מיתוג | 3.ארגונים בתחילת הדרך.
מפגש
01
מפגש
02
מפגש
03
סדנת כתיבה לארגונים
זאת, במטרה לידע, לחבר, לערב ולהגביר את מחויבות העובדים לארגון ולמימוש מטרותיו העסקיות."
הכל מתחיל ונגמר בתקשורת בארגון.
זה ידוע וברור ואין כיום ארגון שלא משקיע בכך משאבים רבים ועדיין, במציאות היומיומית אנחנו מתמודדים עם הצפה (שלעיתים מרגישה כמו התקפה) בצורה של מבול מסרים כתובים: מיילים, הודעות ווטסאפ, ניוזלטר, ידיעון פנימי ועדכונים שוטפים.
אז איך אפשר לבלוט בתוך ים המסרים?
איך גורמים לעובדים שלנו לפתוח ואפילו לקרוא את מה שאנחנו כותבים?
אחרי מעל לעשור בעבודה בארגונים ועם ארגונים ותואר שני בייעוץ ארגוני, עבודת הכתיבה שלי נקשרת אוטומטית לגילוי הערכים של הארגון, אפיון קהלי המטרה הפנימיים ובניית מסרים ממוקדים שיביאו תועלת, יעוררו עניין ושיח, יניעו לפעולה ואולי אפילו יעלו חיוך מדי פעם.
נלמד
נתרגל
ולסיום
עכשיו הכל שאלה של רצון ואימון.
סדנת כתיבה לצוותים חינוכיים
לבחור בעבודה חינוכית, מכל סוג שהיא, זה לבחור בשליחות.
על העבודה אני לא צריכה לספר לכם, אבל אתם כן צריכים לספר לי. האם אתם מצליחים? האם אפשר בכלל להעביר במילים את מה שקרה היום בכיתה או בגן?
האם זה הגיוני לצפות מההורים לקרוא הודעות שלא כוללות להביא חולצה לבנה?
האם אפשר לכתוב בקלות על מקצוע כל כך מורכב? והאם יש דרך בה נוכל לזכות להכרה על פועלנו ולקבל חזרה תגובה כנה על מה שכתבנו?
התקשורת הכתובה היא הבסיס לקשר שלנו עם העולם בחוץ, עם ההורים והתלמידים, הקולגות ואנשי משרד החינוך, הקהילה ולמעשה כולם. זוהי הדרך העיקרית בה אנחנו יכולים לעדכן ולספר על מה שנעשה מעבר לשער, לאפשר הצצה קלה לחיים שלמים שעוברים על הילדים שלנו, כשהם לא אתנו.
אז איך עושים את זה נכון והופכים את המשימה הזאת למצמיחה במקום מתסכלת?
*
*
*
*
*
*
סדנת כתיבה שיווקית און ליין
את מה שהם מבינים"
זה שוב קורה ואני עושה את זה און ליין כמו שאומרים.
למי שגרה באילת, פילדפיה, מדריד ואפילו שוהם או למי שמעדיפה את זה בלי מחויבות לזמנים וימים.
אנחנו הולכות לעבוד קשה, פעם בשבוע ניפגש בזום ונלמד על קהלי מטרה וערכים, סטוריטלינג, אסטרטגית תוכן, איך כותבים אישי ואיך מניע לפעולה, מה ההבדל בין עמוד עסקי לקבוצה ואיך אפשר לכתוב שוב ושוב ושוב על אותו נושא.
כל מפגש יסתיים בזמן לשאלות שלכן.
בין לבין, בקבוצה סודית משלנו בפייסבוק, נכתוב, נתאמן, נשאל, נתרגל ונכיר. תקבלו ממני משוב וגם אחת מהשניה, נערוך טקסטים ונגלה את כל הסודות הקטנים שהופכים טקסט טוב למצוין.
את הסדנה תלווה חוברת העבודה "מילה שלי" שתשלח הביתה ותישאר אתכן גם אחרי שהסדנה שלנו תסתיים.
5 מפגשי זום של שעה וחצי
1
קבוצת פייסבוק סודית לתרגול ואימונים
2
מה עוד
3
וכן אני מאמינה שכל אחת יכולה, זו רק שאלה של רצון ואימון.